sobota, 22 czerwca 2013

Good Morning !

Witam Was ! Nazywam się Waleria i może część z Was zna mnie z mojego innego bloga  poświęconego mojej drugiej największej pasji gotowaniu i pieczeniu. Nikt jednak nie wie, że moją pierwszą i największą życiową miłością jest taniec ♥ To miłość bardzo wymagająca ale i bardzo... hojna . Chociaż wiele trzeba z siebie dać, żeby wytrwać w takim "związku" to naprawdę warto, bo moment w którym czujesz, że nie tylko TY kochasz taniec ale i TANIEC kocha ciebie jest najpiękniejszym w Twoim życiu. Jednak długotrwały związek z tańcem bardzo wpływa na osobowość... na pewno wpłynął na moją. Nie toleruję kłamstwa wobec samej siebie ( o innych nie wspominając ) i odpuszczania sobie, jestem bardzo ambitna, walczę zawsze do samego końca. Tego uczy taniec...Tego uczy w ogóle sport chociaż taniec nie jest sportem tylko sztuką. Żeby móc być dobra w tym co robię, bardzo dużo ćwiczę nie tylko tańcząc ale też biegając, robiąc ćwiczenia na wzmocnienie mięśni. W oczywisty sposób taniec wpłynął na mój styl życia. Nie toleruję ( u siebie ) jedzenia junk food'u, niezdrowych słodyczy, napojów gazowanych, objadania się, zajadania stresu, głodzenia, stosowania głupich i nieprzynoszących efektu diet. Po prostu :  eat clean, train hard ♥ Ten blog chciałabym poświęcić moim codziennym zmaganiom z tą trudną sztuką "stawania się". Ale nie tylko moim ćwiczeniom i moim staraniom : chcę tutaj dzielić się z Wami moja wiedzą na temat tego jak zdrowo żyć. Na pewno pomoże mi w byciu systematyczną a może też pomoże komuś kto chciałby zacząć swoją przygodę ze zdrowym stylem życia! Gotowi ? It's time to work hard and kick asses ♥ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz