sobota, 22 czerwca 2013

1.

Wczorajsze osiągnięcia : ABS brzucha (  z Mel B - polecam !  ), 120 brzuszków, poprzednio 90 pompek trzech rodzajów. Niedługo dodam zdjęcia i instrukcje jak wykonywać pompki i jak najlepiej zacząć ćwiczyć.  Wczoraj na treningu Pole Dance naciągnęłam sobie mięsień w plecach ( nie powtarzań moich błędów ! Oszczędzać się ! )  , w związku z czym dzisiaj żadnych ćwiczeń tylko żel, i ciepły termofor... Ale za to zaczęłam pomoc jako wolontariuszka przy Międzynarodowym Festiwalu Teatrów Tańca "Zawirowania" ( kilk ! ) ♥ Jeżeli ktokolwiek o nich nie słyszał, zapraszam do zapoznania się z programem festiwalu , bo jest na co pochodzić, jest też na co popatrzeć !

 Teraz wychodzę z domu, cały dzień spędzam na mieście ale nie oznacza to, że zjem fast food albo nieśmiertelne i małowartościowe połączenie w stylu "bułka kajzerka z jogurtem truskawkowym" ! 

Zawsze kiedy wychodzę przygotowuję sobie lekki obiad w specjalnym pojemniku. Pamiętajcie , że jedzenie musi być świeżo przygotowane - inaczej traci wiele wartości odżywczych !




U mnie dzisiaj w menu : kasza kuskus z cukinia i sokiem z cytryny, kawałki papryki , marchewki i ogórka, ser feta i pestki słonecznika. Trochę za mało białka ( jestem wegetarianka ,zazwyczaj jem kotlety z roślin strączkowych np. bób, ciecierzyca, soczewica ) ale trudno, nie miałam więcej czasu, następnym razem się poprawię ♥ !
Do tego na deser razowe pełnoziarniste ciastka owsiane nadziane Daktellą ( domowym kakaowym musem czekoladowym z daktyli ) i  masłem orzechowym







 Niebawem dodam też szybki i prosty przepis na te przepyszne i zdrowe ciasteczka ♥ 

2 komentarze:

  1. Dość intensywnie ćwiczysz, podziwiam tyle brzuszków i pompek robić:) Ech, zjadłoby się kuskusa, dawno temu już jadłam go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie robię ich "ciągiem" - robię sobie kilkunastosekundowe przerwy między seriami po 30 na przykład , żeby rozciągnąć mięśnie brzucha :) Ale ten wynik to na razie moj rekord , do niedawna nie robiłam tyle powtorzeń w serii. Pole Dance bardzo mnie zmotywował - potrzeba wiele siły, żeby utrzymać się na rurze :) Ale warto ♥ !

      Usuń